Minõségirányítási rendszer

Szivattyúkereskedelmünk kapcsán vevõink minõségi kiszolgálása a cél és alapkövetelmény minden dolgozónk számára.  

 

Mindig a vevõk igényeibõl és elvárásaiból indulunk ki. Legfõbb törekvésünk, hogy megnyerjük és fenntartsuk bizalmukat és kivívjuk tartós elégedettségüket.

 

Régi és lehetséges új vevõink igényeit rendszeres látogatásokkal és tájékoztató anyagok küldésével - és azokra való rákérdezéssel - fel kell deríteni. Az azokra készített ajánlatokat a szokásos alapossággal készítsük - úgy, hogy azok tükrözzék a termékek jó minõségét, jó referenciát és bizalmat keltsen irántunk. Rendelésállományunk növelése folyamatos célkitûzésünk. Az elõforduló reklamációkat gyorsan, hatékonyan intézzük és zárjuk le.

 

Céljaink megvalósulásának egyik alapvetõ eszköze az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minõségirányítási rendszer kialakítása, folyamatos fejlesztése a külsõ és belsõ követelményeknek való megfelelés.

 

Ennek érdekében kiemelt figyelmet fordítunk a munkatársak folyamatos képzésére.

 

A vezetés biztosítja, hogy minden munkavállalónk megismerje és megértse társaságunk minõségpolitikáját, a minõségügyi célokat.

 

Beszállítóinkkal hosszú távú, kölcsönösen elõnyös együttmûködés kialakítására törekszünk, minõségi célkitûzéseink elérése érdekében. Elvárjuk tõlük, hogy az általuk beszállított termékek feleljenek meg vevõink elvárásainak.

 

A minõségirányítási rendszer hatékony mûködtetése teszi lehetõvé mindannyiunk számára, hogy megalapozottan vállaljunk felelõsséget munkánkért.

 

 

Budapest, 2018. január 2.

                                               Hajdú Géza

                                                ügyvezetõ